20歲的起步

Hello world!

我係叮叮,一個有好多無聊鬼主意既大學生,夢想可以靠投資早日實現財務自由,之後組織一個兩人小家庭,跟著 happily ever after~

就等我講下我既投資經歷啦~其實耐而黎,我做生意既模式都係好簡單,一買一賣,賺取差價。16歲既時候,我洞悉到人生既第一個小“商機 ”,女仔天生就係貪靚嘛,當時岩岩開始流行韓國化妝品,就靠facebook轉賣gmarket 韓國護膚品,賺取差價,一個聖誕節賣左60支bb cream,盈利3000蚊。當時真係覺得自己係人生贏家,動動手行兩轉就有錢,仲好大方甘請同學食野,琳返真係好笑~之後我仲賣過印度仿製藥,轉介人去打hpv疫苗,幫屋企人抽紀念鈔攞去賣,積積埋埋有萬幾蚊,真係好彩~

跟住17歲我就誤打誤撞買左bitcoin。當時有個入左u既師兄同我講,bitcoin一定升,好大機會會成爲好似美金甘既認受性高既虛擬貨,當時真係純投機,亂甘黎,覺得所有野都好美好。2017年3月,我就買左 1K USD bitcoin,開始左人生既投資之旅。

大學既時光多姿多彩,慢慢我開始好似大家甘過上一禮拜一放題/唱K/Partyroom,無咩理財計劃同目標,直至我偶然睇到投資blog先猛然回首,重新出發,開始研究咩係優質股,何謂正確投資,其後買入左1310,1373,0880,1883。今次開blog,想鼓勵自己繼續努力,同埋向其他前輩指教,早日達至財務自由!加油叮叮~



 P.S.相片攝於德國國王湖königssee,每次望到都覺得好relax!





Comments

Popular posts from this blog

【叮叮港股】2020港股投資計劃

【叮叮 is sad】屋企有個狐狸精