【叮叮 is sad】屋企有個狐狸精

背景交代:我屋企有一家三口,爸爸媽媽同我,阿爸阿媽都有兄弟姐妹,大部分經濟條件都ok(香港地五賭有手有腳,餓得死咩!)今日主角系廢柴(狐狸精)一家,廢柴爸系我阿叔50歲,2004年同個大陸女人結婚,靠屋企人幫佢移民外國,帶埋個老婆去攞永居,後尾2009年離婚,無再婚(無錢嘛!),育有廢柴兩仔宜家一個12歲,一個9歲。大善人我阿爸就覺得佢一家好慘,所以6年前借過10萬俾佢,然後廢柴爸人間蒸發左,毫無音信,收到whatsapp都無回復,街撞到叫佢都五應。最近又出現,離埋婚,阿爸不顧我同阿媽反對,又借多6位數字俾佢,最近開始每個禮拜阿叔大仔都會黎我屋企住一日,攞著數感受家庭溫暖。

廢柴爸本在外國(靠依親移民)做工程,收入唔錯,每個月都有3萬港幣收入,做到工頭每月最高峰有5萬一個月。但廢柴爸好懶,成日返工到一半,偷偷假借去買材料之名,搭2個鐘頭去唐人街食菠蘿包飲茶,合作partner對佢非常不滿,最後飛起佢。廢柴爸個細佬都過外國跟佢搵食,人地本身做你徒弟,你成日搵人笨(最辛苦最低人工俾自己細佬做),最後人地做到工頭喇,你仲因為誠信問題到處漂泊,無正式工作。聽佢前妻講佢無連續返過多於2個月工,每年10月返香港避寒,3月過清明返外國做野,返黎得閒就tum阿媽課金,去東南亞旅行。總之佢就係一個極度懶惰,又中意攞著數既人。最經典例子,佢細佬在外國同佢同住,每個月收人3000 HKD伙食費,就俾罐頭俾人食,等到人地個老婆去外國探老公,知道自己老公俾人搵笨,嫐到即刻搬出!廢柴爸老婆都覺得佢靠五住,同佢離婚,所以宜家一個男人帶兩個仔在港攞兩地補助,該國每月小童補助4000 HKD,兩個小朋友8000 HKD。6年前借錢消失之後宜家再度出現,開口埋口都話自己窮,住公屋,兩個仔每日自己起屋企無人照顧。

攞著數兼無品做服務業遇著呢種人| 職場| 經濟一週

我阿叔就好似一個狐狸精甘,不斷賣慘,謀我阿爸d錢,我同阿媽基本無力招架!每次出現都係要錢,少就幾萬,多就幾十萬,一系就係俾個仔黎我屋企住(佢個仔曾經黎我屋企住2年)我覺得真係好委屈好嫐,五知點算。由佢一個月前出現開始,我老豆就開始搵理由俾錢佢細佬,過黎整燈又比一兩千,換門鎖又幾千蚊,因為佢細佬成日有意無意賣慘,又五返工,我屋企又唔系有錢,全部都係辛苦錢,我阿爸阿媽生活都好樸素,慢慢積落d錢,我好心痛!我大學都自己俾學費,因為想父母退休前可以多個錢旁身,又補習做暑期工,我五明我地一家甘辛苦點解要益外人,我阿媽為屋企奉獻甘多,有錢都應該比我阿媽,五應該比個懶懶行既人!我唔可以由得佢地吞曬我屋企d家底,但係我真係無能為力。佢一個賣慘,一個親戚道德綁架,我阿爸就乖乖投降,佢最叻就係講「佢系我細佬,佢好慘帶住兩個仔」,「我應承阿媽要好好照顧佢」,甚至每次我同我媽服侍佢細佬同個侄五夠熱情,佢都會即刻大聲喝我地,話我地「無人性,睇清楚我地」,我應該要點啊?


Comments

Popular posts from this blog

【叮叮港股】2020港股投資計劃

20歲的起步